دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دستامو بگیر
Image Slider 1
درباره وبلاگ


به وبلاگمون خوش آمدید نظر یادتون نره با تشکر:مدیریت سایت

وبلاگ دوستان

جم رایگان کلش اف کلنز
New Game
شهر آهنگ های جدید
نشاط چت
خرید هاست لینوکس
قالب های مذهبی
ساعت اليزابت
آوای عشق.
پــــــــــــــارادایـــــــــــ ــــــــــــس
معجزه عشق - جایی برای عشق - سرزمین عشق
فدراسیون دختران مبتکر
بهترین وبلاگ سرگرم کننده
ترفند های زیبای کامپیوتری
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ جدید و آدرس maysam-music.loxblog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آخرين مطالب ارسالي
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دستامو بگیر

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی میثم ابراهیمی به نام دستامو بگیر

 

تنطبم: امیر بهادر دهقان – میکس مسترینگ: آرش پاکزاد

 

Download New Song By Meysam Ebrahimi Called Dastamo Begir

 

http://dl.radiojavan.biz/radiojavan%201394/tir%2094/21/mz0_meysam.jpg

 

 

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی نام دستامو بگیر :

من عاشقه تویی شدم که سخت عاشقه منی

من دیر فهمیدم ولی تو زود دل نمیکنی

یا به تو میرسه دلم یا مرگو لمس میکنه

فقط عشقه که آدمو اینقدر نترس میکنه

میخوام به چشمت بیام با این همه دیوونگی

اینقدر خواهش میکنم تا تو نتونی نه بگی

بازم جوابم کن ببین بازم بهت رو میزنم

تنها کسی هستی که من جلوش زانو میزنم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید میثم ابراهیمی نام دستامو بگیر

♫♫♫♫♫♫

محکم تو دستامو بگیر بدجوری قلبم یخ زده

خودمو میسپارم به تو منو به هیچکس نده

باید غرورم بشکنه احساسه آرامش کنم

میخوامو میبخشی بهم اما بذار خواهش کنم

اما بذار خواهش کنم

میخوام به چشمت بیام با این همه دیوونگی

اینقدر خواهش میکنم تا تو نتونی نه بگی

بازم جوابم کن ببین بازم بهت رو میزنم

تنها کسی هستی که من جلوش زانو میزنم

 

 

 

 

میثم ابراهیمی به نام دستامو بگیر

  


 

MP3 320

 

 

Meysam Ebrahimi – Dastamo Begir

 


 

MP3 128

 

 

Meysam Ebrahimi – Dastamo Begir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها:
بازديد : بار 9:21 | دو شنبه 22 تير 1394برچسب: دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دستامو بگیر, نویسنده : meysam salmani
نويسنده
امكانات وبلاگ