دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام خدا
Image Slider 1
درباره وبلاگ


به وبلاگمون خوش آمدید نظر یادتون نره با تشکر:مدیریت سایت

وبلاگ دوستان

جم رایگان کلش اف کلنز
New Game
شهر آهنگ های جدید
نشاط چت
خرید هاست لینوکس
قالب های مذهبی
ساعت اليزابت
آوای عشق.
پــــــــــــــارادایـــــــــــ ــــــــــــس
معجزه عشق - جایی برای عشق - سرزمین عشق
فدراسیون دختران مبتکر
بهترین وبلاگ سرگرم کننده
ترفند های زیبای کامپیوتری
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ جدید و آدرس maysam-music.loxblog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آخرين مطالب ارسالي
دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام خدا

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام خدا

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام خدا با بالاترین کیفیت

ترانه : سید محمد کاظمی , آهنگ : صادق نورایی , تنظیم : غلامرضا صادقی

این آهنگ تیتراژ برنامه ماه سپید می باشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

متن آهنگ جدید بهنام صفوی بنام خدا :

حواست به من بوده و هست اما یه وقتا حواسم ازت پرت میشه

با اینکه تو خورشیدو دادی به دنیا یه وقتایی سردم ولی نه همیشه

مثه کوه پشته منی هر دقیقه بجز تو کسی تکیه گاهم نبوده

تو بالاتر از قله هایه زمینی به تو فکر کردن شبیه صعوده

همین که حواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما محاله تو یک روز تنهام بذاری

همین که حواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما محاله تو یک روز تنهام بذاری

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام خدا

♫♫♫♫♫♫

روزایی که از زندگی سیر میشم میشینم یه گوشه به یادت میفتم

تو میدونی که چی گذشته به حالم من از حسو حالم به هیشکی نگفتم

کی میدونه که من چقد گریه کردم فقط چشم تو اشک چشمامو دیده

نمیدونی اسم تورو که میارم چه حاله عجیبی به من دست میده

همین که حواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما محاله تو یک روز تنهام بذاری

همین که حواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما محاله تو یک روز تنهام بذاری

 

 

 

 

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها:
بازديد : بار 8:45 | چهار شنبه 3 تير 1394برچسب:دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام خدا, نویسنده : meysam salmani
نويسنده
امكانات وبلاگ