دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام دل من
Image Slider 1
درباره وبلاگ


به وبلاگمون خوش آمدید نظر یادتون نره با تشکر:مدیریت سایت

وبلاگ دوستان

جم رایگان کلش اف کلنز
New Game
شهر آهنگ های جدید
نشاط چت
خرید هاست لینوکس
قالب های مذهبی
ساعت اليزابت
آوای عشق.
پــــــــــــــارادایـــــــــــ ــــــــــــس
معجزه عشق - جایی برای عشق - سرزمین عشق
فدراسیون دختران مبتکر
بهترین وبلاگ سرگرم کننده
ترفند های زیبای کامپیوتری
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ جدید و آدرس maysam-music.loxblog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آخرين مطالب ارسالي
دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام دل من

Ramin%20Bibak%20 %20Dele%20Man دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام دل من

متن آهنگ جدید رامین بی باک بنام دل من :

بسه دیگه قلب عاشقم اونی که رفته بر نمی گرده

خاطره هاش رو از یاد ببر دیگه اون تو رو فراموش کرده

دیگه دلتنگ تو نمیشه دیگه عشق تو رو نمی خواد

حتی اسمت و دیگه رو لب هاش نمیاد

حتی یادشم نیست کی اینو می خواد

دلم غصه نخور پا نذار رو غروری که هنوز مونده برات

حروم نکی اشکات و پای خاطره هات

باید بسوزی با سادگیات

تو فکر اون نباش این روزا واقعی نیست هیچ کسی عاشقیاش

خودت هستی و اون دلی که شکسته براش حیف اشکام

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رامین بی باک بنام دل من

♫♫♫♫♫♫

هنوز دلم به این امیدواره فکرت به سمت من برگرده

یه جای خالی تو دلم تنهایی رو تحمل کرده

بی تو روز و شبم یکی شد بی تو گریه همیشگی شد

حتی بود و نبودم واست یکی شد

بی تو تنهایی سهمم از زندگی شد

دلم غصه پا نذار رو غروری که مونده برات

حروم نکی اشکات و پای خاطره هات

باید بسوزی با سادگیات

تو فکر اون نباش این روزا واقعی نیست هیچ کسی عاشقیاش

خودت هستی و اون دلی که شکسته براش حیف اشکام

MP3 – 320

Ramin Bibak – Dele Man

MP3 – 128

Ramin Bibak – Dele Man


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها:
بازديد : بار 8:22 | دو شنبه 20 مرداد 1393برچسب:دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام دل من, نویسنده : meysam salmani
نويسنده
امكانات وبلاگ